Short Parts

1. -Dlaczego... Dlaczego zabrałeś część mnie... Czy zaznanie uczucia szczęścia jest...  zabronione?


2. Zniszczę tak jak ona zniszczyła mnie.



3. -Dlaczego nadal tu jesteś? 
-Ponieważ przed przeznaczeniem nie można uciec.



4. -Kocham Cię.



5. Raz, dwa, trzy; dziś zginiesz ty.



Hey; Jak tam żyją moi Kochani Czytelnicy?? U Was również pierwsze śniegi się pojawiły?? :)
Dziś przybywam do Was z pięcioma krótkimi partóweczkami, które mają Wam nieco przybliżyć wydarzenia z następnych rozdziałów ;*
Biorę się do pisania 15. Do następnego!
Enjoy!//

Komentarze

  1. i kto by pomyślał ,że brak telefonu będzie dla mnie taki beznadziejny... super <3 nie mogę się doczekać 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie super *-* Czekam na rozdział z zapartym tchem ♥
    No i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko zapowiada się bardzo ciekawie, kocham (wielbię, ubóstwiam, aww) opowiadania typu "dark". Najbardziej zaciekawiła mnie ostatnia część i czwarta.
    No, będzie się działo, to z pewnością :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    itisnotourloveaiff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, że reklamę dodaję tutaj, ale nie znalazłam odpowiedniej zakładki :c

    Lekkie fanfiction z Ashtonem Irwinem w roli głównej.
    Amelia Hood to nastolatka, która ma w życiu cel. Chce zostać aktorką i ma na to spore szanse. Najlepsza okazją jest przedstawienie jej grupy teatralnej przygotowane z okazji zakończenia roku szkolnego. Wszystko idzie po jej myśli aż do czasu, gdy na scenie zjawia się Ashton Irwin. Chłopak nie cieszy się dobrą opinią i istnieje ku temu wiele powodów. Czy jego występek zrujnuje jej marzenia? A może raczej wprowadzi do życia ich obojga coś nowego?
    http://takeshelter-ff.blogspot.com/
    _
    Blog cudownej Dee, polecam. ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty